Dostawa i płatność
Dostawa i płatność
DOSTAWA
Dostawa towaru zakupionych w naszym sklepie internetowym następuje poprzez wybór jednej z dostępnych form (na terenie Polski):
1. Wysyłka kurierska realizowana przez firmę DHL (albo, alternatywnie, przez TNT, DPD, GLS, UPS).
1.1. Opłata za wysyłkę kurierską w przypadku płatności online lub przelewem tradycyjnym wynosi 16,00 zł.
1.2. Opłata za wysyłkę kurierską w przypadku płatności za pobraniem wynosi 19,90 zł.
2. Dostawa do paczkomatów (obecnie sieci Inpost). Klient wybiera punkt odbioru.
2.1. Dostawa do paczkomatów w przypadku płatności online lub przelewem tradycyjnym wynosi 12,00 zł.
2.2. Dostawa do paczkomatów w przypadku płatności przy odbiorze wynosi 15,90 zł
DOSTAWA PRZESYŁEK o wadze powyżej 10 kg: w tym przypadku możemy się kontaktować indywidualnie z Klientem, w razie konieczności, aby potwierdzić koszt wysyłki.
DARMOWA DOSTAWA
Przy zakupach o łącznej wartości brutto 200,00 zł oferujemy darmową dostawę przez wysyłkę kurierską do 1 miejsca w Polsce.
Darmowa dostawa nie obejmuje dostawy do paczkomatów.
CZAS DOSTAWY
Standardowo czas dostawy na terenie Polski wynosi 1 lub 2 dni robocze. Generalnie kurier DHL (lub podobny) doręcza następnego dnia roboczego od momentu odbioru przesyłkę, jednak mogą nastąpić opóźnienia.
PŁATNOŚĆ
Akceptowane przez nas FORMY PŁATNOŚCI to:
1. Przedpłata online w systemie płatności elektronicznych obsługiwanych przez portal tpay (Krajowy Integrator Płatności S.A). System umożliwia płatność kartami płatniczymi, przelewami, oraz pozostałymi instrumentami płatności.
2. Przedpłata przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy firmy (dane bankowe dostępne na naszej stronie w zakładce "Kontakt”).
3. Za pobraniem – opłacenie przesyłki przy odbiorze na ręce kuriera/pracownika poczty dostarczającego przesyłkę.
REALIZACJA ZAMÓWIENIA I POZOSTAŁE WARUNKI
Zamówienia realizujemy w dni robocze od poniedziałku do piątku.
Zamówienia złożone po godzinie 14.00 traktowane są jak złożone w następnym dniu roboczym. Zamówienia złożone w dni wolne od pracy traktowane są jak złożone w pierwszym dniu roboczym następującym po dniu złożenia zamówienia.
Koszt wysyłki standardowo pokrywa Kupujący, jednak Sprzedawca może oferować opcję darmową dostawę.
W przypadku niedostępności towarów objętych zamówieniem w magazynie, u dostawców Sklepu lub z innych przyczyn i braku możliwości realizacji zamówienia Klienta, Sklep zawiadomi o tym fakcie Klienta najpóźniej w terminie 7 dni licząc od daty zawarcia umowy i zwróci wpłacone pieniądze. Powiadomienie zostanie wysłane na adres e-mail wskazany przez Klienta w formularzu zamówienia.
W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem w magazynie, u dostawców Sklepu lub z innych przyczyn uniemożliwiających realizację zamówienia w czasie przewidzianym w tym zamówieniu (np. opóźnienie dostaw przez dostawców Sklepu), Klient jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzję o sposobie jego realizacji. Klient ma następujące możliwości:
a) częściowa realizacja - wybór przez Klienta tej możliwości powoduje zrealizowanie zamówienia dotyczącego wyłącznie dostępnych towarów, Sklep zostaje zwolniony z obowiązku realizacji zamówienia na towary niedostępne,
b) anulowanie całości zamówienia - wybór przez Klienta tej możliwości powoduje zwolnienie Sklepu z obowiązku realizacji zamówienia.
Dostawa zakupionych Towarów odbywa się poprzez wysłanie Towaru za pośrednictwem firmy kurierskiej, na podany przez Kupującego w formularzu zamówienia adres.
Cena przesyłki na terenie kraju jest zryczałtowana i jest uzależniona od wagi i gabarytów towaru. Sprzedawca nalicza opłaty zgodnie z cennikiem przewoźnika dostępnym pod adresem siedziby firmy ARREDI S.c.
Istnieje możliwość osobistego odebrania produktu w magazynie po wcześniejszym uzgodnieniu terminu telefonicznie bądź e-mailowo ze Sprzedawcą.
Z chwilą pokwitowania odbioru Towaru na Kupującego przechodzi prawo własności towaru oraz wszelkie ryzyka związane z posiadaniem i użytkowaniem produktu, a w szczególności ryzyko utraty lub uszkodzenia.
W przypadku nieuzasadnionej odmowy odbioru przesyłki przez Kupującego, który jest Konsumentem i nie korzysta z możliwości odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni od dnia odmowy odebrania przesyłki, Sprzedawca ma prawo do obciążenia Kupującego kosztami przesyłki i zwrotu do nadawcy. Jeżeli nieuzasadnionej odmowy przyjęcia odbioru przesyłki dokonuje podmiot niebędący Konsumentem, Sprzedawca może go obciążyć w każdym przypadku kosztami przesyłki.
Dziękujemy i zapraszamy na zakupy online na ARREDI.PL